Типовий договір на розробку віртуального туру

You are here:

ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ У СФЕРІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА ФОТОГРАФІЇ

[Місто], [Дата укладення]

[Замовник], надалі іменований «Замовник», в особі [Посада, ПІБ], який діє на підставі [Підстава діяльності], з одного боку, та [Виконавець], надалі іменований «Виконавець», що діє на підставі [Підстава діяльності], з другого боку, а разом «Сторони», уклали цей договір, далі по тексту – «Договір», про наступне:

1. Предмет Договору

1.1. В порядку та на умовах, визначених в Договорі, Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги у сфері інформатизації та фотографії, детальний перелік яких встановлений та погоджений Сторонами у Додатку до даного Договору, а Замовник зобов’язується їх оплатити та прийняти.

1.2. Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги у сфері інформ сфері інформатизації та фотографії (надалі – «послуги»):

– Перелік послуг вказаний у Додатку до даного Договору, який є технічним завданням та невід’ємною частиною цього Договору.

1.3. Роботи по наданню послуг розбиваються на етапи відповідно до технічних завдань, які ставляться Замовником. Кожен етап робіт виконується Виконавцем у погоджені з Замовником строки. Черговість виконання етапів погоджується між Замовником та Виконавцем в письмовій формі.

2. Терміни та поняття

2.1. «Сферична 3D панорама» – фотографія з охопленням 360°х180°, що дає змогу створити відчуття присутності.

2.2. «Віртуальний тур» – сукупність сферичних 3D панорам, об’єднаних за допомогою веб-програмування, посиланнями-переходами один на одного.

3. Права та обов’язки Сторін

3.1. Замовник зобов’язаний:

3.1.1. Сприяти виконанню Виконавцем своїх обов’язків по Договору шляхом надання необхідної інформації на електронну адресу Виконавця [Електронна адреса Виконавця]. Електронна адреса Замовника для листування [Електронна адреса Замовника].

3.1.2. Надати Виконавцю можливість та умови для здійснення фотозйомки об’єкта, для якого виготовляються сферичні 3D панорами/віртуальний тур.

3.1.3. Оплатити послугу Виконавця з виготовлення сферичних 3D панорам/віртуального туру, згідно рахунку, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок.

3.1.4. У разі відмови від виготовлення сферичних 3D панорам/віртуального туру, попередити Виконавця про своє рішення до початку здійснення фотозйомки об’єкта для виготовлення сферичних 3D панорам/віртуального туру.

3.2. Виконавець зобов’язаний:

3.2.1. До укладення Договору надати Замовнику необхідну та достовірну інформацію про пропоновану послугу, її види та особливості, ціну Договору та форму оплати.

3.2.2. Виконувати роботи у повному об’ємі та терміни, зазначені у Додатку до цього Договору, з моменту отримання від Замовника всіх необхідних даних.

3.2.3. Виконати послугу належної якості, з дотриманням термінів виготовлення сферичних 3D панорам/віртуального туру, обумовлених у цьому Договорі та Додатку.

3.2.4. Забезпечувати надання Послуг на період дії Договору згідно з умовами, викладеними в даному Договорі.

3.2.5. За відповідним письмовим запитом надавати Замовнику у письмовій формі звітні та статистичні дані про надані Послуги.

3.2.6. Надавати Послуги, використовуючи вихідну інформацію, надану Замовником.

3.2.7. У випадку отримання від уповноважених осіб Замовника термінової інформації, Виконавець зобов’язаний враховувати таку інформацію для оперативного оновлення з моменту її отримання.

3.2.8. Виконавець зобов’язується не передавати вихідний матеріал, готові панорами, 3D тури та будь-який інший матеріал Замовника третім особам.

3.3. Замовник має право:

3.3.1. Контролювати виконання Виконавцем цього Договору.

3.3.2. Отримувати Послуги належної якості.

3.3.3. У випадку, якщо якість Послуг за цим Договором не відповідає заявленій Виконавцем, Замовник вправі відмовитися від підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт до усунення недоліків Послуг.

3.3.4. Розірвати Договір в односторонньому порядку.

3.4. Виконавець має право:

3.4.1. На оплату послуг згідно Договору.

3.4.2. Отримати у Замовника матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх обов’язків по Договору.

3.4.3. Відмовитись від надання Послуг, в разі невиконання Замовником своїх зобов’язань по оплаті послуг Виконавця та наданню необхідної інформації.

3.4.4. Утримати результати наданої послуги до моменту її повної оплати.

3.4.5. Розмістити готовий віртуальний тур на своєму офіційному сайті в розділі “3D тури” (портфоліо).

4. Порядок виконання-приймання послуг та здійснення розрахунків

4.1. Вартість Послуг відображається у рахунках, наданих Виконавцем у належній формі.

4.2. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі.

4.3. Надання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом наданих послуг, який підписується повноважними представниками обох Сторін.

4.4. Акт повинен бути переданий Замовнику не пізніше 12 числа місяця, наступного за звітним.

4.5. Валютою платежу є українська гривня.

4.6. У разі, якщо якість наданих Послуг не відповідає заявленій Виконавцем якості, Замовник вправі відмовитись від підписання Акту надання послуг до усунення недоліків, при цьому повідомивши письмово Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів.

4.7. У разі, якщо Замовник не заявив про можливі недоліки в обумовлений п. 4.6. цього Договору строк, надані послуги вважаються наданими Виконавцем належним чином та прийнятими Замовником, а Акт надання послуг – підписаним Замовником.

4.8. Всі витрати, пов’язані з перерахунком грошових коштів, в тому числі комісії банків, несе Замовник.

5. Відповідальність сторін

5.1. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.

5.2. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим договором Виконавець та Замовник несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України та умов цього договору.

5.3. За порушення терміну оплати Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення, за кожен календарний день, включаючи день оплати, від своєчасно неоплаченої суми.

5.4. При порушенні термінів надання послуг, визначених умовами цього договору, Виконавець сплачує Замовнику штраф в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення, за кожен день, включаючи день оплати, від суми своєчасно не наданих послуг.

5.5. Штрафні санкції не звільняють Сторони від виконання своїх зобов’язань за цим договором.

6. Форс-мажорні обставини

6.1. У випадку настання форс-мажорних обставин (війна, революції, терористичні акти, пожежі, природні катаклізми, бойкоти, страйки, акти державних органів незалежно від їх законності чи незаконності й ін.), що безпосередньо перешкоджають виконанню зобов’язань, терміни виконання таких зобов’язань відповідно відсуваються на час дії форс-мажорних обставин.

6.2. Сторони зобов’язані повідомляти одна одну про настання і припинення форс-мажорних обставин з додатком документів, які підтверджують це, протягом 3-х робочих днів із дня їх настання. Несвоєчасне повідомлення позбавляє Сторону права посилатися на будь-яку вищевказану обставину, як підставу, що звільняє від відповідальності за невиконання зобов’язань.

6.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше одного місяця, Сторони повинні зустрітися й обговорити заходи для подальшого виконання даного Договору.

7. Інші умови

7.1. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

7.2. Усі спірні питання, що виникають між Сторонами, мають вирішуватись шляхом взаємних переговорів. Сторони погодили, що усі спори, розбіжності, вимоги або претензії між Сторонами, що виникли з цього Договору (правочину) або у зв’язку з ним, або витікають з нього, у тому числі, що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, і з яких не було досягнуто згоди, підлягають розв’язанню та вирішенню у відповідності з чинним законодавством України в [Суд або установа].

7.3. Даний Договір набуває юридичної сили з дати його двостороннього підписання та діє до [Дата закінчення], але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. Якщо за 15 (п’ятнадцять) днів до перебігу терміну дії цього договору Сторони, або одна із Сторін не заявить про свій намір припинити дію договору, він вважається автоматично пролонгованим на наступний рік.

7.4. Замовник або Виконавець можуть припинити дію Договору, попередньо повідомивши іншу Сторону за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання.

7.5. Сторона має право припинити дію Договору в будь-який момент у випадку невиконання або неналежного виконання іншою Стороною умов Договору.

7.6. Припинення дії Договору, незалежно від причин, не звільняє Сторони від обов’язку провести усі належні взаєморозрахунки за Договором.

7.7. Сторони домовились, що текст цього Договору, додатки, матеріали, інформація та відомості, які стосуються Договору, передані Стороні є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони, за виключенням випадків, коли така передача пов’язана з отриманням офіційних дозволів, документів, необхідних для виконання Договору або зі сплатою податків, або обумовлена виконанням Стороною обов’язків за цим Договором.

7.8. Сторони визначають, що всі ймовірні претензії за Даним Договором повинні бути розглянуті сторонами протягом 25 днів з моменту отримання претензії.

7.9. Після підписання цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов цього Договору.

7.10. Інформація, надана Замовником згідно цього Договору, є власністю Замовника.

7.11. Сторони несуть повну відповідальність за правильність вказаних ними у цьому Договорі реквізитів та зобов’язуються своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов’язаних із ним несприятливих наслідків.

7.12. Відступлення права вимоги та (або) переведення боргу за цим Договором однією із Сторін до третіх осіб допускається виключно за умови письмового погодження цього із іншою Стороною.

7.13. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені печатками Сторін (за умови їх наявності).

7.14. Документи, передані факсом, електронним зв’язком, а також ксерокопії документів мають юридичну силу і визнаються Сторонами, до заміни їх на оригінали зазначених документів.

7.15. Даний Договір укладено у двох автентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу по одному для кожної із Сторін.

7.16. На момент укладення цього Договору Виконавець є платником єдиного податку [Група, ставка]. Замовник є платником податку на [Тип оподаткування].

8. Реквізити сторін

Виконавець:
[Повне найменування Виконавця]
[Юридична адреса]
[Контактний телефон]
[Банківські реквізити]
[Код ЄДРПОУ]
[Система оподаткування]

Замовник:
[Повне найменування Замовника]
[Юридична адреса]
[Контактний телефон]
[Банківські реквізити]
[Код ЄДРПОУ]
[Система оподаткування]

___________________ [Підпис Виконавця]

___________________ [Підпис Замовника]


Додаток №1 до Договору про надання послуг

Протокол погодження договірної ціни

[Місто], [Дата]

Розробка віртуального туру:

Найменування робіт Кількість Вартість 3D туру
Розробка віртуального 3D туру:
– Фотозйомка панорам у форматі RAW HDR.
– Обробка та ретушування (видалення штатива, відблисків, тіней, відображень тощо).
– Збірка 3D туру на HTML5.
– Оптимізація під ПК, смартфони та VR-окуляри.
[Кількість панорам] [Вартість туру] грн
Додавання інформаційних підказок до об’єктів у тур (текст). [Кількість підказок]  
Додавання інтерактивних функцій (відкриття/закриття). [Кількість функцій]  
Додавання промо або іншого відео у тур (за наявності). [Кількість відео]  

Загальна вартість віртуального туру становить: [Загальна сума] грн. без ПДВ (Виконавець не є платником ПДВ).

Порядок оплати:

– [Сума 1] грн. Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця до початку виконання робіт.

– [Сума 2] грн. Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця до початку виконання робіт з ретуші.

– [Сума 3] грн. Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця після завершення розробки віртуального туру та підписання акту Прийому-Передачі виконаних робіт.

Термін виконання робіт:

– Фотозйомка: [Кількість робочих днів] робочий день.

– Обробка фотографій, збірка віртуального 3D туру: [Кількість робочих днів] робочих днів.

У вартість віртуального туру включено:

– Виїзд фотографа на об’єкт;

– Проведення фотозйомки;

– Обробка всіх фотографій, ретушування;

– Збірка туру в HTML5 з інтерактивом, спливаючими підказками та/або інфо-вікнами, встановлення навігації;

– Колір іконок у турі під Ваш корпоративний стиль;

– Оптимізація туру під Android, iOS, Windows Mobile, всі мобільні платформи і браузери;

– Створення посилань з об’єктів у турі в розділи Вашого сайту або на інші майданчики (за бажанням замовника);

– Ретушування надира (відсутність штатива на підлозі).

___________________ [Підпис Виконавця]

___________________ [Підпис Замовника]